Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en Luxemburgo > Agentes de bolsa, cambio y otros servicios financieros > Payment Controller (m/f)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Payment Controller (m/f). Luxemburgo

Empleo de Agentes de bolsa, cambio y otros servicios financieros en Luxemburgo

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Profesionales de nivel medio en finanzas y matemáticas › Agentes de bolsa, cambio y otros servicios financieros.

Traducción de la profesión: Techniker und gleichrangige nichttechnische Berufe › Nicht akademische betriebswirtschaftliche und kaufmännische Fachkräfte und Verwaltungsfachkräfte › Nicht akademische Fachkräfte im Bereich Finanzen und mathematische Verfahren › Wertpapierhändler, -makler und Finanzmakler.

Descripción de la oferta de trabajo:

Responsibilities (how we will measure success)

• Ensuring we meet statutory requirements by monitoring and maintaining robust client files,

safeguarding us from potential risk, but also ensuring payments are completed effectively and

in a timely manner.

Tasks (what does the role do on a day-to-day basis)

• Ensure that all payment requests are picked up, validated and coordinated.

• Collect payment requests and coordinate the setup which is done by a different team (email instructions to be prepared and sent).

• Maintaining and follow-up of payment set-up/authorisation statuses

• Spot payment setup errors before initiating the payment authorisation process

• Liaise with in an efficient manner with financial institutions and fulfil department administrative work.

• Complete administrative duties to assist operation and management of the department when required.

Key competencies for position and level (see Group Competency model)

• Delivers consistent results

• Customer focus

• Plans and aligns

• Self-development

Key behaviours we expect to see

In addition to demonstrating our Group Values (Authentic, Bold, and Collaborative), the role holder will be expected to demonstrate the following:

• Attention to detail

• Taking ownership

• Approachability

• Organisation

Requirements

• At least 2 years professional experience in a similar role

• A bachelor/Master degree

• English must be fluent; French/German are considered as an asset

• A good knowledge of Word, Excel, Outlook

• Excellent administrative skills, with a high level of accuracy and attention to detail

• Efficient organisational skills

• Ability to be flexible and work effectively as part of a team

• Diligent in their approach to tasks with good attention to detail

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Grado o nivel equivalente.

Experiencia: 2 años.

Empleador: IQ EQ (Luxembourg) S.A..

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature électronique (CV et lettre de motivation) à l’adresse email suivante: recruitment_luxiqeq.com .

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 23 de Abril de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_721453.

Ver las 52 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Profesionales de nivel medio en finanzas y matemáticas › Agentes de bolsa, cambio y otros servicios financieros ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: